اره واقعاااا

اره واقعاااا

ســــه حرف دارد

اما برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد

“خـــــــــــدا “

.............................................................................................

خیلی وقتا بهم میگن چرا میخندی؟؟ بگو ما هم بخندیم...

اما هرگز نگفتن چرا غصه میخوری.. بگو ما هم بخوریم...

.............................................................................

 

با تمام وجود گناه كردم و در تكرار آن اصرار!!!

اما نه نعمتش از من گرفت و نه گناهانم را فاش كرد...

اگر اطاعتش كنم چه ميكند؟

..........................................................................



نظرات شما عزیزان:

پرند
ساعت20:08---23 شهريور 1392
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی من مطالب هام رو از سایت های مختلفی میگیرم.
مطالب تو هم زیباست
با تبادل لینک موافقم لینک شدی، میشه اسمتو بدونم البته اگه دوست داشتی بهم بگی


نیکی
ساعت2:13---19 شهريور 1392
ایول عالیه موفق باشی خوشم اومد از مطلبش


ضدفتنه
ساعت13:59---11 شهريور 1392
احمدی نژاد یه جور گند زد خاتمی هم یه جور ولی خداییش کودومشون بیشتر کارکرد؟
خاتمی فقط معاش مردمو مهیا کرد ولی به جاش رتبه علمی کشو افتضاح بو د، انرژیه هسته ای درش تخته بود.
اگه احمدی نژاد ادعای ارتباط با امام زمانو کرد همین خاتمی از کسی که وجود امام زمان رو نقض کرد ،ایات قرآن رو تکذیب کرد حمایت کرد،به نظرت کدومش بدتره؟
چرا زمان خاتمی حکومت سرمایه داری به اوج رسید در حالی که تو تفکرات اسلامی و ائمه جایی نداره
وقتی اینطوری شد اونوقت تو زمان خودش یکی مثل شهرام جزایری به بار میاد زمان احمدی نژادم که هیچکاری براش نکرد اختلاس به بار میاد.اتفاقا اگه میشد همدیگرو ببینیم خیلی خوب بود چون من تا حالا با 50 تا اصلاحطلب طرفدار خاتمی مناظره کردم و متقاعدشون کردم به قول خودت از این طریق نمیشه بحث کرد
بنده بیست سالمه و شما چند سالته؟


فرشتـه☺
ساعت12:00---10 شهريور 1392
سلام
این جمله ها واقعا قشنگ و تأثیر گذار بودن ممنون


reza
ساعت19:19---29 مرداد 1392
خیلی ممنون بابت نظرت. اسمتو بگی راحت ترم.وب تو هم خیلی باحاله اسم اهنگو دقیق نمیدونم.ولی آلبوم یکی هست از مرتضی پاشایی. فعلا....

سمیه
ساعت23:14---28 مرداد 1392
سلام عزیز مخیلی وبلاگ قشنگی داری مخصوصا قالب وبت وپروازفرشته ها تو وبت خیلی قشنگه.موفق باشی.ممنون که بهم سرزدی.

خسرو
ساعت19:09---27 مرداد 1392




باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا

هر کجا هستی باش آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . . .

سلام خیلی ممنون که امدی ونظر دادی ولی نمی دانم شما را داداشی بدانم یا ابجی

راستشو بخواهی برام فرقی نمی کند اگرخواستی بگو....

بازم بیا


خسرو
ساعت6:50---22 مرداد 1392
کــل دنــيـــا را هـــم کـــه داشــتــه بـــاشـــي
بـــاز هـــم دلــــت مـيـــخواهــد
بـــعــضـــي وقــتـــهـــا .....
فــقـــطــ بــعــضــي وقــتــهـــا ..
اصــلــا ً بـــراي يـــک لـــحــظـــه هــــم کــــه شـــده
هـــمـــه دنــيــــاي يــــک "نفــر" بـــاشـــي.
سلام


نفیسه
ساعت16:20---19 مرداد 1392
سلام،خوبی؟
وب خوبی داری به منم سربزن،
من لینکت کردم توهم بکنی ممنون میشم.


خسرو
ساعت6:42---16 مرداد 1392
امروز معلم عشق گفت :
دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند !
مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند .
گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم ؟
لبخند تلخی زد و گفت :
شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد


negin
ساعت1:30---13 مرداد 1392
سلام.وبلاگ خوشگلی دارین...ممنون که به وبم اومدین...

امیرحسین
ساعت21:48---8 مرداد 1392
سلام مرسی ازبازدیدت ازسایت من اولا من تورولینک کردم بی زحمت من رولینک کن.دوما بایدهرروزمطالبتو اپ کنی تابازدیدت بره بالا

مسافر
ساعت17:34---7 مرداد 1392
سلام,علتش اینه که الان جانشین امام زمانمون ,رهبر هستن,من ,تو و امثال ما دفاع نکنیم,کی دفاع کنه,

parnia
ساعت2:42---7 مرداد 1392
سلام ممنون که اومدین وبمون و نظر دادین . از مطالبتون واقعا خوشم اومد . موفق باشید

mojtaba
ساعت2:41---7 مرداد 1392
سلام دوست عزیز به وبلاگت سر زدم خیلی خوب و زیبا بود پیلیز بهم سر بزن خوشحال میشم در ضمن میتونی از طریق تبلیغاتی که اول سایت گذاشتم کسب درآمد کنی موفق باشی

مسافر
ساعت20:11---6 مرداد 1392
سلام,وبلاگت عالیه ,اگه با تبادل لینگ موافقی ,بیا وبم ,بگو.موفق باشی .فعلا

ali
ساعت19:08---3 مرداد 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری غزیزم خیلی مطالب باحالی داره خوشحال میشم به منم سر بزنی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1387برچسب:, ] [ 1:36 ] [ خودم ] [ ]