من ایرانیم

مـن ايـــــرانــــــــی ام !

نامـم "عــربـی" اسـت ...

اتـومـُبيـلــم "ژاپـنـی"
...
تــرجيـعاً پـارچــہ لـباسـم فـاسـتـونـی "انـگـليـسی"

غــذای مــورد عـلاقــه ام پـيـتـزای "ايـتـاليـايـی"

و عـاشــق سـريال حـريــم سـلـطان "تـركـی" هـسـتــم ...

ايــن الـبـتــه هـمــہ مـاجــرا نيـســت ...

مـن ايـرانـی ام ! مـعـتـقــدم "پـيـكـان" خيـانــت تـاريـخـی بـوده اسـت ...

"آبـگـوشــت" غـذای عـقـب مـانـده هـاسـت و "فــرديـن" هـم هـنـر پيــشـہ آبـگـوشـتـی ...

عـاشـق "ژآن والژان" "بيـنـوايان" "ويـكـتور هـوگـو" هـسـتـم ...

و شـاهـنامـه ... پـدرم يـكـی داشـت ، نـمـی دانـم چـہ شـد ...

مـن ايـرانـی ام ! فـدايـی امـام حـسـيـن ...

نا آشـنا با "بابـك خـرم ديـن"

نـام دخـتـرم "زهــرا" بـه احـتــرام "فـاطـمـہ زهــرا "

و عـاشـق "جـنيـفـر لـوپـز" امـا ...

مـن ايـــــــــرانــــــی ام !!


نظرات شما عزیزان:

fibi
ساعت21:03---7 شهريور 1392
مرسی خوب بود!
راستی نظرای تبلیغاتی رو پاک کن
اگه خواستی!


خسرو
ساعت6:51---22 مرداد 1392
من میگم بهم نگاه کن
تو میگی که جون فدا کن
من میگم چشمات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره
تو میگی که خیلی دیره
من میگم چشمات و واکن
تو میگی من و رها کن
سلام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, ] [ 20:17 ] [ خودم ] [ ]