دلتنگی

دلتنگی

عجبــــ وفـــايـــي دآرد اين دلتنگــــي...!

 

تنهـــــاش که ميـــذآريـــي ميــري تو جمـــع و کلّي ميگـــي وميخنــــدي...


 

بعد کـــه از همه جـــدآ شدي از کـُنـــج تآريکـــي ميآد بيرون


 

مي ايستـــه بغـــل دستــتــــ ... دســتـــ گرمشـــو ميذاره رو شونتــــ


 

بر ميگـــرده در گوشــتـــ ميگـــه:


 

خـــوبــي رفيـــق؟؟!!بـــآزم خودمـــم و خـــودتــــ .



نظرات شما عزیزان:

Mohaddeseh
ساعت0:55---17 بهمن 1393
karet doroste...up kardam...sar bzan bazam

وحید=مسخره بازی
ساعت21:17---25 تير 1393
هاااااااا سلامملیکم خودت . اومدم بزنم تو سرت نه یعنی بهت سر بزنم هااااااا برادر دمت داغ وبت قشنگه اما وب خودم قشنگتره هاااا نه داخل از شوخی وب خوبی داری دمت داغ بازم بهم سر بزن ولی تو سرم نزن

خسرو
ساعت18:28---28 شهريور 1392
سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست
قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست
دور باشه از وجودتون هرچی غم و هرچی بلاست
گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست . . .

امروز دیر کردی من زود امدم نظر دادم ابجی


خسرو
ساعت21:40---25 شهريور 1392
زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه ولی میشه توش نیلوفری مثل شما پیدا کرد

سلام ابجی ابجی ابجی ابجی سلام خوب هستید

شبتان بخیر موفق باشی در پناه خدا


خسرو
ساعت20:29---25 شهريور 1392
کاش من یک بچه آهو می شدم

می دویدم روز و شب در دشتها

توی کوه و دشت و صحرا روز و شب

می دویدم تا که می دیدم تو را

...

بهترین شادباش ها تقدیم به شما،

بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)

سلام ابجی


arezo
ساعت21:11---18 شهريور 1392
slm khub hastin?

az webeton khosham omad.

bale ba tabadole link ham movafegha.

omid varam movafagh bashin.


arezo
ساعت21:10---18 شهريور 1392
slm khub hastin?
az webeton khosham omad.
bale ba tabadole link ham movafegha.
omid varam movafagh bashin.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:48 ] [ خودم ] [ ]